Maglić u jednom danu

1075626_188783604621798_797784850_n.jpgJutro počinje užurbano, pakovanje, dorucak, polazak… Skupljanje je dogovoreno u 5 kod stadiona, prebrojavanje ekipe i  polazak put Maglića dobro poznatom rutom Nevesinje, Gacko(gdje se pije jutarnja kava), Tjentište u kojem se odvajamo sa glavne ceste i ulazimo u Nacionalni park Sutjeska. Nakon nekih 5 km rampa i čuvar koji uživa u dorucku, nakon kraćeg razgovora i plaćanja karte rampa se podiže i nastavljamo put. Sljedeća stanica na kojoj se zaustavljamo je Dragoš sedlo. 10-ak minuta hoda i čudo, pogled na vodopad Skakavac u srcu Perućice, prizor koji ostavlja bez rijeci, sjesti i uzivati ili samo uživati. Usljedilo je slikanje, pa povratak prema vozilu.
Nastavak puta jos nekih 10-ak kilometara (nama se cinilo kao 110-ak) po makadamu i stižemo na Lokvu Dernečište u 9:30 odakle započinjemo uspon na Maglić. Krećemo Poštarovim Putem, staza započinje lagano i prvih 20-ak minuta idemo kroz nekad gustu šumu, koju je naravno čovjek prorijedio, zatim izlazimo na travnatu ravnicu prepunu cvijeća i mirisnih trava, opojan miris planine. Čitavo vrijeme gledamo prema vrhu, ime mu je Maglić a nigdje magle. Nakon satak vremena hoda počinje ozbiljniji uspon koji je na mjestima osiguran sajlama, satak uspona i izlazak na sam vrh, pogled je čist, (kao što bi Goro rekao, ekstra) Volujak, vrhovi Zelengore… u podnozju Trnovacko jezero. Nesto manje od 3 sata nam je trebalo do vrha, pri cemu smo savladali oko 700 mNv i presli cca. 5 km.
Dan kao izmišljen samo za nas, sunce bi na trenutak izašlo tek toliko da nas pozdravi, zatim bi opet nestalo iza oblaka. Odmor, objedovanje i naravno slikanje. Čini mi se i  Maglić se probudio opravdao je svoje ime, malo magle samo da nam da do znanja da je prisutan. Pakujemo se i vraćamo istim putem natrag, Trnovačko jezero će jos malo pričekati. Opet sajle ovaj put nizbrdo, malo klizanja al bez ikakvih posljedica. Nakon nesto manje od 3 sata spuštanja stižemo do mjesta polaska, kratki odmor, pakovanje i put doma.“Vozi Miško!“ Super ekipa 8 ljudi i pređenih 300 km, druzenje, hodanje i provod. Bio je to jedan od onih dana kada smo bili najveći u državi.( Maglić 2385 mNv)
Mahanje do iduće planinarske ture-avanture.